ΟΡΟΙ ΣΥΝΑΛΛΑΓΩΝ

  • Πληρωμή με χρεωστική ή πιστωτική κάρτα μέσω AlphaBank
    Το ηλεκτρονικό μας κατάστημα δέχεται όλες τις χρεωστικές ή πιστωτικές κάρτες (Visa, MasterCard, American Express, Diners) μέσω του συστήματος πληρωμών της Alpha Bank. Επιλέγοντας την πληρωμή με χρεωστική ή πιστωτική κάρτα, μεταφέρεστε αυτόματα στο απόλυτα ασφαλές περιβάλλον της Alpha Bank. Εκεί θα εισάγετε με απόλυτη ασφάλεια τα στοιχεία της κάρτας σας. Στη συνέχεια, θα επιστρέψετε στην ιστοσελίδα της Εταιρείας. Όταν χρησιμοποιείτε τη την πληρωμή με χρεωστική ή πιστωτική κάρτα, τα δεδομένα της κάρτας σας δεν αποστέλλονται ποτέ στην Εταιρεία μας, παρά μόνο η έγκριση της συναλλαγής από την Alpha Bank.
  • Πληρωμή με τραπεζική κατάθεση
    Μπορείτε να εξοφλήσετε την παραγγελία σας σε έναν από τους ακόλουθους λογαριασμούς των Τραπεζών, με τις οποίες συνεργάζεται η Εταιρεία μας:
    ΤΡΑΠΕΖΑΑΡΙΘ. ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥΙΒΑΝ
    ALPHA BANK359002320007160GR4201403590359002320007160
    Τράπεζα Πειραιώς5053101839944GR0501720530005053101839944
    Εθνική Τράπεζα61400784502GR8801106140000061400784502
    Eurobank0026.0036.64.0201353739GR1502600360000640201353739

    Μόλις πραγματοποιήσετε την κατάθεσή σας, παρακαλούμε να μας αποστείλετε αντίγραφο της τραπεζικής εντολής πληρωμής στη διεύθυνση [email protected], αναγράφοντας τον αριθμό παραγγελίας σας ή το ονοματεπώνυμό σας, ώστε να γίνει εύκολα και γρήγορα η ταυτοποίησή της.

    Η αποστολή της παραγγελίας θα πραγματοποιηθεί μετά την ταυτοποίηση της πληρωμής.

    Σημειώνεται ότι η πληρωμή θα πρέπει να έχει ολοκληρωθεί εντός σαράντα οχτώ (48) ωρών από την πραγματοποίηση της παραγγελίας σας. Σε περίπτωση άπρακτης παρέλευσης του ανωτέρω χρονικού διαστήματος, η παραγγελία ακυρώνεται.

  • Πληρωμή μέσω PayPal
    Η εξόφληση των online παραγγελιών μπορεί να γίνει άμεσα και με ασφάλεια με την αξιοπιστία του PayPal.
    Οι συναλλαγές που πραγματοποιούνται μέσω PayPal αφορούν αποκλειστικά παράδοση στον χώρο του πελάτη και δεν συνδυάζονται με άλλους τρόπους πληρωμής. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο εγγραφής αλλά και τις συναλλαγές μέσω PayPal μπορείτε να επισκεφτείτε το https://www.paypal.com/

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Αποδεκτές γίνονται μόνον οι παραγγελίες που αφορούν σε παραδόσεις προϊόντων εντός της Ελληνικής Επικράτειας. Οι παραγγελίες των προϊόντων εκτελούνται και τα προϊόντα παραδίδονται εντός χρονικού διαστήματος από δεκαπέντε (15) εργάσιμες ημέρες έως δώδεκα (12) μήνες από την εξόφληση της παραγγελίας, αναλόγως της διαθεσιμότητας των προϊόντων, από ώρα 7.00 έως ώρα 23.00, πλην Κυριακής και αργιών. Σε περίπτωση που η προθεσμία λήγει σε μη εργάσιμη ημέρα, τότε η προθεσμία παρατείνεται μέχρι την επομένη εργάσιμη ημέρα.

Κατ’ εξαίρεση, σε περιπτώσεις αποστολής προϊόντων σε απομακρυσμένες ή δυσπρόσιτες περιοχές (ακριτικές ή νησιωτικές περιοχές), η παράδοση μπορεί να πραγματοποιηθεί και μετά την πάροδο της προθεσμίας αυτής αναλόγως των υφιστάμενων μέσων μεταφοράς, της δυσχέρειας, της απόστασης κ.λ.π.

Οι ανωτέρω προθεσμίες σε περίπτωση γεγονότων ανώτερης βίας εκτός του ελέγχου και της επιρροής της Εταιρείας (λ.χ. σεισμοί, ακραία καιρικά φαινόμενα, πανδημίες, στάσεις, εξεγέρσεις, αποφάσεις αρμοδίων Αρχών που περιορίζουν τη δραστηριότητα των εμπλεκομένων στην εκτέλεση των παραγγελιών και πωλήσεων φορέων και υπηρεσιών, καθυστερήσεις των προμηθευτών στις παραδόσεις κλπ.) είναι πιθανόν να παραταθούν για εύλογο διάστημα λόγω των εκτάκτων συνθηκών. Η Εταιρείας μας θα καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών της, όμως δεν ευθύνεται για καθυστερήσεις ή προσωρινή αδυναμία της να εκπληρώσει τις υποχρεώσεις της από τις ανωτέρω αιτίες.

Τα προϊόντα αποστέλλονται στη διεύθυνση και στον παραλήπτη που ο πελάτης έχει δηλώσει κατά την υποβολή της παραγγελίας του, η οποία έχει γίνει αποδεκτή από την Εταιρεία. Η Εταιρεία επιλέγει ελεύθερα τα μέσα αποστολής.

Η αποστολή των πωληθέντων γίνεται με χρέωση του Πελάτη. Η χρέωση για τη μεταφορά του προϊόντος εξαρτάται από τον ταχυδρομικό κώδικα της περιοχής του Πελάτη, το βάρος του προϊόντος και το ύψος της παραγγελίας. Πρόσθετες χρεώσεις ενδέχεται να ισχύουν για παράδοση σε όροφο υπέρ/υπό του ισογείου ή για άλλες ειδικές περιπτώσεις. Ο Πελάτης οφείλει να δίδει στην Εταιρεία μας όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για τη διεύθυνση αποστολής των εμπορευμάτων (π.χ. όροφος, δυσκολίες πρόσβασης του μεταφορέα/courier, ύπαρξη ασανσέρ, στενές σκάλες κτλ.), προκειμένου να διευκολύνεται η διαδικασία παράδοσης στον χώρο που θα υποδείξει, να υπολογίζεται εκ των προτέρων με τη μέγιστη δυνατή ακρίβεια το ποσό της χρέωσης και να λαμβάνει ο Πελάτης έγκαιρη ενημέρωση ως προς αυτό. Σε περίπτωση μη ενημέρωσης ή μη έγκαιρης ενημέρωσης της Εταιρείας μας εκ μέρους του Πελάτη, οι τυχόν εφαρμοζόμενες πρόσθετες χρεώσεις δύνανται να επιβληθούν μονομερώς από την Εταιρεία μας άνευ προηγούμενης ενημέρωσης του Πελάτη.

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Οι όροι και οι προϋποθέσεις που περιγράφονται στην παρούσα Πολιτική ισχύουν για όλα τα προϊόντα που αγοράζονται από το ηλεκτρονικό κατάστημα της «ΜΑΝΙΜΑ» (εφεξής η «Εταιρεία») μέσα από το διαδίκτυο στον ιστότοπο www.ashley.com.gr.

Ι. Σε περίπτωση που αλλάξατε γνώμη

1. Δικαίωμα ακύρωσης της παραγγελίας

Υπάρχει δυνατότητα ακύρωσης της παραγγελίας στο ηλεκτρονικό κατάστημα πριν από την τιμολόγηση του προϊόντος και την αποστολή του εκ μέρους της Εταιρείας. Για να προβεί σε ακύρωση της παραγγελίας του, ο Πελάτης μπορεί να αποστείλει ηλεκτρονικό μήνυμα (e-mail) προς την Εταιρεία στη διεύθυνση [email protected], στο οποίο θα πρέπει να αναφέρει τα ακριβή στοιχεία της παραγγελίας. Η ακύρωση της παραγγελίας θεωρείται ολοκληρωμένη, μόλις ο Πελάτης λάβει σχετική επιβεβαίωση παραλαβής εκ μέρους της Εταιρείας δια μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

Σε περίπτωση, κατά την οποία ο Πελάτης έχει ήδη προβεί σε εξόφληση της παραγγελίας του ή σε προκαταβολή και η παραγγελία του δεν έχει ακόμη παραδοθεί στη συνεργαζόμενη μεταφορική εταιρεία, η Εταιρεία θα επιστρέψει κάθε πληρωμή που έλαβε εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών, από την ημέρα κατά την οποία η Εταιρεία παρέλαβε τη δήλωση του Πελάτη περί ακύρωσης της παραγγελίας του. Η επιστροφή της πληρωμής γίνεται με τον ίδιο τρόπο που ο Πελάτης πραγματοποίησε τη συναλλαγή (ήτοι χρεωστική ή πιστωτική κάρτα, κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό, Pay Pal). Σημειώνεται ότι σε περίπτωση που ο Πελάτης διενήργησε την πληρωμή μέσω πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας, η Εταιρεία μας δεν φέρει καμία ευθύνη για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που αποφασίζει η εκδότρια της κάρτας τράπεζα, οι οποίοι διέπονται από τους όρους της οικείας σύμβασης μεταξύ του Πελάτη και της τράπεζάς του.

Σε περίπτωση που η ακυρωθείσα παραγγελία έχει ήδη παραδοθεί στη συνεργαζόμενη μεταφορική εταιρεία προς μεταφορά, τότε η επιστροφή της χρηματικής αξίας της θα πραγματοποιηθεί με τον ίδιο τρόπο που πραγματοποιήθηκε η συναλλαγή (πιστωτική κάρτα, κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό, Pay Pal) μόλις το προϊόν επιστραφεί στην Εταιρεία.

2. Δικαίωμα υπαναχώρησης

Υπό την επιφύλαξη των κατωτέρω αναφερόμενων εξαιρέσεων, ο Πελάτης έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση πώλησης, που συνάπτεται μέσω του παρόντος ηλεκτρονικού καταστήματος, εντός προθεσμίας δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών, η οποία εκκινεί από την επομένη της ημέρας κατά την οποία ο Πελάτης ή τρίτο πρόσωπο που υπεδείχθη από αυτόν απέκτησε φυσική κατοχή του προϊόντος.

Σε περίπτωση περισσότερων προϊόντων, παραγγελθέντων από τον Πελάτη με μια (1) παραγγελία και παραδιδόμενων χωριστά, η ανωτέρω προθεσμία εκκινεί από την επομένη της ημέρας κατά την οποία ο Πελάτης (ή ένα τρίτο πρόσωπο που υπεδείχθη από αυτόν) απέκτησε φυσική κατοχή του τελευταίου προϊόντος. Σε περίπτωση προϊόντος αποτελούμενου από πολλές παρτίδες ή πολλά τεμάχια, η ανωτέρω προθεσμία εκκινεί από την επομένη της ημέρας ο Πελάτης (ή ένα τρίτο πρόσωπο που υπεδείχθη από αυτόν) απέκτησε φυσική κατοχή της τελευταίας παρτίδας ή του τελευταίου τεμαχίου.

Η δήλωση υπαναχώρησης ασκείται εγγράφως με αποστολή, εντός της ανωτέρω προθεσμίας, ηλεκτρονικού μηνύματος (e-mail) προς την Εταιρεία στη διεύθυνση [email protected]. Υπόδειγμα έντυπης δήλωσης υπαναχώρησης είναι διαθέσιμο εδώ. Το συντομότερο δυνατό από την παραλαβή της δήλωσης υπαναχώρησης, η Εταιρεία θα αποστείλει στον Πελάτη δια μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου επιβεβαίωση παραλαβής της δήλωσής του.

Εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημέρα, κατά την οποία η Εταιρεία παρέλαβε τη δήλωση υπαναχώρησης, θα επιστρέψει στον Πελάτη κάθε πληρωμή που έλαβε αυτόν, συμπεριλαμβανομένων, κατά περίπτωση, και των δαπανών παράδοσης. Κατ’ εξαίρεση, η Εταιρεία δεν απαιτείται να επιστρέψει πρόσθετες δαπάνες παράδοσης, εάν ο Πελάτης ρητώς είχε επιλέξει τρόπο παράδοσης άλλο από τον φθηνότερο τυποποιημένο τρόπο παράδοσης που προσφέρει η Εταιρεία μας.

Η επιστροφή της πληρωμής γίνεται με τον ίδιο τρόπο που ο Πελάτης πραγματοποίησε την αγορά (ήτοι χρεωστική ή πιστωτική κάρτα, κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό, Pay Pal). Σημειώνεται ότι στην περίπτωση που ο Πελάτης διενήργησε την πληρωμή μέσω πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας, η Εταιρεία μας δεν φέρει καμία ευθύνη για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που αποφασίζει η εκδότρια της κάρτας τράπεζα, οι οποίοι διέπονται από τους όρους της οικείας σύμβασης μεταξύ του Πελάτη και της τράπεζάς του.

Ο Πελάτης υποχρεούται να επιστρέψει το προϊόν στην Εταιρεία χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημέρα κατά την οποία δήλωσε προς την Εταιρεία την απόφασή του να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση. Ο Πελάτης επιβαρύνεται με το άμεσο κόστος επιστροφής του προϊόντος. Αν ο Πελάτης δεν μπορεί επιστρέψει μόνος του το προϊόν που έχει αγοράσει σε οποιοδήποτε από τα φυσικά καταστήματα της Εταιρείας ή τις αποθήκες που διατηρεί η Εταιρεία, μπορεί να το αποστείλει στην Εταιρεία με τη συνεργαζόμενη εταιρεία μεταφοράς, με δική του χρέωση. Η χρέωση για τη μεταφορά του προϊόντος εξαρτάται από τον ταχυδρομικό κώδικα της περιοχής του Πελάτη και το βάρος του προϊόντος. Στην τελευταία περίπτωση, η παραλαβή των επιστρεφόμενων προϊόντων πραγματοποιείται μόνον από τη διεύθυνση που είχε δηλώσει ο Πελάτης εξαρχής για την αποστολή τους και την οποία έχει υποδείξει γραπτώς.

Σημειώνεται ότι η Εταιρεία μας δικαιούται να παρακρατήσει την επιστροφή του τιμήματος μέχρι να λάβει πίσω το προϊόν.

Τα προϊόντα που επιστρέφονται θα πρέπει να είναι σε άριστη κατάσταση, με κλειστή συσκευασία. Σε περίπτωση που έχει ανοιχθεί η συσκευασία του προϊόντος, ο Πελάτης θα πρέπει να φροντίσει να το επιστρέψει σε άψογη κατάσταση, μαζί με όλα τα μέρη και τα εξαρτήματα από τα οποία αποτελείται. Ο Πελάτης είναι υπεύθυνος για την κατάσταση των επιστρεφόμενων προϊόντων από τη στιγμή που παραδοθούν σε αυτόν μέχρι τη στιγμή που τα παραδώσει σε ένα φυσικό κατάστημα ή τις αποθήκες της Εταιρείας μας ή στη συνεργαζόμενη μεταφορική εταιρεία. Ο Πελάτης ευθύνεται σε αποζημίωση για τυχόν μείωση της αξίας του προϊόντος, η οποία προκλήθηκε λόγω της διαχείρισής, κατά τρόπο άλλον, πλην εκείνου που είναι αναγκαίος για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας του προϊόντος. Σε κάθε περίπτωση, αντί της αξίωσης αποζημίωσης, η Εταιρεία μας δικαιούται, κατά τη διακριτική της ευχέρεια, να αποκρούσει τη δήλωση υπαναχώρησης του Πελάτη, αν προϊόν δεν επιστρέφεται προσηκόντως από τον Πελάτη, δηλαδή στην κατάσταση που του παραδόθηκε και αμεταχείριστο.

  • Εξαιρέσεις από το δικαίωμα υπαναχώρησης

Το ανωτέρω δικαίωμα υπαναχώρησης δεν ισχύει όσον αφορά στις ακόλουθες περιπτώσεις:

α) Στην περίπτωση προϊόντων που κατασκευάζονται σύμφωνα με τις προδιαγραφές του Πελάτη ή σαφώς εξατομικευμένων·

β) Στην περίπτωση προϊόντων, τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής, και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση·

γ) Στην περίπτωση προϊόντων, τα οποία, μετά την παράδοση, λόγω της φύσης τους, είναι αναπόσπαστα αναμεμειγμένα με άλλα στοιχεία·

δ) Στην περίπτωση προϊόντων, η τιμή των οποίων εξαρτάται από διακυμάνσεις της χρηματαγοράς, οι οποίες δεν είναι δυνατόν να ελεγχθούν και οι οποίες ενδέχεται να συμβούν εντός της προθεσμίας υπαναχώρησης.

ΙΙ. Σε περίπτωση παράδοσης προϊόντων με συσκευασία κατεστραμμένη, ολοσχερώς ή κατά το μεγαλύτερο μέρος της, παράδοσης προϊόντων που φέρουν εξωτερικά – αισθητικά ελαττώματα ή παράδοσης άλλων προϊόντων αντί των παραγγελθέντων

Κατά την παραλαβή του προϊόντος ο Πελάτης υποχρεούται να αποσυσκευάζει και να ελέγχει το προϊόν για να επιβεβαιώνει ότι είναι αυτό που πράγματι παρήγγειλε και την ανυπαρξία εξωτερικών – αισθητικών ελαττωμάτων. Στην περίπτωση που κατά το έλεγχο διαπιστώνεται ότι το προϊόν είναι διαφορετικό από αυτό που παρήγγειλε ο Πελάτης ή ότι φέρει εξωτερικά – αισθητικά ελαττώματα, ο Πελάτης δικαιούται να αποκρούσει την παραλαβή του προϊόντος και να το επιστρέψει στον διανομέα, άλλως να αναγγείλει εγγράφως στην Εταιρεία μας δια μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στην ηλεκτρονική διεύθυνση eshop@ashley.com.gr το γεγονός της λανθασμένης παράδοσης άλλου προϊόντος ή της ύπαρξης εξωτερικών – αισθητικών ελαττωμάτων στο προϊόν εντός προθεσμίας επτά (7) ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του προϊόντος.

Σε αμφότερες τις ανωτέρω περιπτώσεις, η Εταιρεία μας υποχρεούται σε σύντομο χρόνο να προβεί σε αντικατάσταση του λανθασμένου προϊόντος με το ορθό που παρήγγειλε ο Πελάτης ή του ελαττωματικού προϊόντος με άλλο, χωρίς το εξωτερικό – αισθητικό ελάττωμα. Σε περίπτωση που δεν υπάρχει απόθεμα για αντικατάσταση του προϊόντος μπορεί να γίνει και επιστροφή χρημάτων. Η επιστροφή της πληρωμής γίνεται με τον ίδιο τρόπο που ο Πελάτης πραγματοποίησε τη συναλλαγή (ήτοι χρεωστική ή πιστωτική κάρτα, κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό, Pay Pal).

Σε περίπτωση ανεπιφύλακτης παραλαβής του προϊόντος ή παρέλευσης της ανωτέρω προθεσμίας θεωρείται ότι το προϊόν παραδόθηκε ορθώς και σε άριστη εξωτερική κατάσταση χωρίς αισθητικά ελαττώματα.

Τα αυτά ανωτέρω ισχύουν και για την περίπτωση που κατά την παράδοση διαπιστώνεται ότι η συσκευασία του προϊόντος είναι κατεστραμμένη, ολοσχερώς ή κατά το μεγαλύτερο μέρος της.

Όλα τα ανωτέρω ισχύουν για την περίπτωση της αποστολής προϊόντων στη διεύθυνση που έχει ορίσει ο Πελάτης και δεν ισχύουν για προϊόντα που παραλαμβάνει ο Πελάτης από φυσικά καταστήματα, τα οποία ανοίγονται και ελέγχονται από τον Πελάτη κατά την παραλαβή από το φυσικό κατάστημα.

Σε όλες τις ανωτέρω περιπτώσεις παράδοσης προϊόντων που αναφέρονται στην Ενότητα ΙΙ, η επιστροφή των προϊόντων μπορεί να γίνει είτε από τον ίδιο τον Πελάτη σε οποιοδήποτε από τα φυσικά καταστήματα της Εταιρείας μας είτε με προσωπικό και μεταφορικά μέσα της Εταιρείας είτε μέσω της συνεργαζόμενης εταιρείας μεταφοράς, με χρέωση της Εταιρείας μας.

Τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται στην κατάσταση που παρελήφθησαν από τον Πελάτη (ήτοι να μην φέρουν ελαττώματα πέραν όσων ανήγγειλε ο Πελάτης στην Εταιρεία), με όλα τα συνοδευτικά τους έγγραφα (π.χ. δελτίο αποστολής – τιμολόγιο, απόδειξη λιανικής πώλησης κλπ.) και πλήρη τη συσκευασία τους (εκτός αν ο λόγος της επιστροφής είναι η ολοσχερής ή μερική καταστροφή της συσκευασίας ή αν η συσκευασία του προϊόντος παραλήφθηκε από τους διανομείς κατά την παράδοση). Η επιστροφή των προϊόντων θα πρέπει να γίνεται στο χρόνο που συμφωνήθηκε με την Εταιρεία. Τυχόν καθυστέρηση εκ μέρους του Πελάτη δικαιολογείται μόνον για λόγους ανωτέρας βίας, άλλως το δικαίωμα αντικατάστασης χάνεται.

ΕΓΓΥΗΣΗ

Το περιεχόμενο, όπως και η χρονική διάρκεια της εγγύησης ποικίλει για κάθε προϊόν και είναι ανάλογη με το είδος του.

Η εγγύηση ισχύει από την ημερομηνία αγοράς του προϊόντος και καταλαμβάνει την ελληνική επικράτεια. Για λόγους εξακρίβωσης της ημερομηνίας αγοράς, είναι απαραίτητο να κρατήσετε την απόδειξη αγοράς, αφού αποτελεί τη μοναδική απόδειξη της ημερομηνίας που αγοράστηκε.

Η εγγύηση δεν καλύπτει φθορές που προέρχονται από κακή χρήση ή αποθήκευση, έλλειψη καθαριότητας ή γρατζουνιές/χτυπήματα ή κάθε άλλου είδους ατυχήματα. Η εγγύηση δεν καλύπτει τη φυσιολογική φθορά, προϊόντα που έχουν τοποθετηθεί σε εξωτερικό χώρο ή σε υγρό περιβάλλον ή τη χρήση πλην της οικιακής, εκτός αν αναφέρεται. Για να ισχύει η εγγύηση, είναι απαραίτητο να ακολουθείτε τις οδηγίες συντήρησης για κάθε προϊόν.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Για κάθε απορία ή διευκρίνιση σχετικά με τους παρόντες όρους, μπορείτε να απευθύνεστε στην Εταιρεία μας στην ηλεκτρονική διεύθυνση eshop@ashley.com.gr.